Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wow kilta @ mazrigos
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Apply: Warlock

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Ni nil
Vierailija




Apply: Warlock Empty
ViestiAihe: Apply: Warlock   Apply: Warlock EmptyLa Tammi 10, 2009 6:19 pm

Moro. Hahmon nimi on Ninil, hahmo ikävä kyllä ei oo viel 80lvl täl hetkel 70lvl ku kirjottelen , mut ei siin kyllä kauaa mee ku sen saan 80lvl. Subutexin (jonka tunsin entuudestaan kun olin pelanun heänen kanssaan joskus muinoin, nii sano et alotaa Mazrigoksella pelaa ku olin sanonu sille mesessä et vois alottaa uudestaan) ja sitten myöhemmin Nicodeemuksen kanssa ollaan puhuttu mut ne käski tehä tänne viellä virallisen applyn nii tässä se sit ois. Raidi kokemusta löytyy aika paljonki "normi" wowista kaikki raidi instat, tbcssä sunwelliin asti ku lopetin joku aikaa ennen sitä. Wotlk ei kyl löydy yhtään raidi kokemust mut olen aktiivinen raidaaja ja wipeeminenki on tuttua ku on tullu raidattuu aika paljon. Wowin alotin melkein heti ku se julkastiin oiskohan siit joku 4½v sitten. Taukoi ei oo oikein ollu muita kuin tämä viimesin tauko mikä syntyi siitä ku oma acconi pöllittiin miltä löyty esim 70lvl mage, rogue ja druidi. Venti löytyy ja mikkiki jos laittaa kii Wink Jos löytyy lisää kysymyksii nii kysykää ihmees mieluiten wowissä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
braindc
Class Leader
braindc


Viestien lukumäärä : 14
Ikä : 33
Registration date : 04.01.2009

Apply: Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: Apply: Warlock   Apply: Warlock EmptyLa Tammi 10, 2009 6:29 pm

eiköhän sitä voisi inviä levutuksen ajaksi ainakin ja sit kattelee etiäpäin
Takaisin alkuun Siirry alas
nicodeemus




Viestien lukumäärä : 208
Ikä : 35
Registration date : 02.01.2009

Apply: Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: Apply: Warlock   Apply: Warlock EmptyLa Tammi 10, 2009 6:30 pm

Vaikkakin sovittiin että otetaan vain 80levusia/hyvägearisia tästälähtien kiltaan, nii mun puolesta ei kyllä haittais vaikka otettas yks uus kokenut warlokki jos tämä levuttaisi nopeasti ja hommaisi jonkilaista gearia että pääsee naxxiin yms tulemaan (kerran miestenmies näyttää nyt olevan ainut aktiivinen warlokki). Kuitenkin arvostettu alansa huippu, warlock officerien kruunaamaton kuningas ja hiomaton timantti Herra Miestenmies saa tehdä jälleen kaikki päätökset tässäkin asiassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Apply: Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: Apply: Warlock   Apply: Warlock EmptyMa Tammi 12, 2009 1:35 am

ja Mu...JUNA kulkee vaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Apply: Warlock Empty
ViestiAihe: Vs: Apply: Warlock   Apply: Warlock Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Apply: Warlock
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Warlock apply
» Warlock apply
» Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]
» Rogue apply
» Rogue Apply

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä :: Rekryyminen-
Siirry: