Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wow kilta @ mazrigos
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]

Siirry alas 
+5
Thrend
epixiä
Miestenmies
Solid
kansi
9 posters
KirjoittajaViesti
Vierailija
Vierailija




Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 10:21 am

Elikkäs olen 80 Undead Warlockki Epixiä Mazrilta. Geari on semmosta uld10-25 tasoa. Linkkiä en saanu liitettyä,
kun en ole mikään tekniikan ihmelapsi xD mutta eivätköhän kaikki osaa armorya käyttää.
Altteja on 71 DK ristitty nytsiekärsii:ksi ja Kothi, 70 rogue. Tietenkin kaamee läjä näitä 30 levusia altteja etc...

Raidikokemus:

Naxx10 läpi
VoA:t molemmat läpi
EoE10 on läpi, 25 en oo saanu Pugattua, kun ei kiltalaisia oikeen kiinnosta... -_- mutta takut tiedän hyvin
OS10 2 drakella läpi, 25 0 drakea
Naxx25 en ole clearannut kuin osan, koska ei sekään killan kanssa onnistunut, kun on niin vähän online
Uld10 tiedän kaikki takut, en ole mennyt vain läpi asti. 25 en ole vielä mennyt kuin FL
ToC tiedän taktiikat, koska piti mennä sinne killan kanssa, mutta tuli (aika suuri) este

IRL minä

Oon 15 vuotias poika Hyvinkäältä, täytän 7.12 16
Aloitin lukion tässä syksyllä. Harrastan jääkiekkoa ja koneella ja konsolilla pelailemista (GH).
Eipä tässä hirveemmin muuta... Pidän muijista ja hyvästä ruuasta (ja wowista tietenkin).
Saattaa olla aikoja, jolloin en pääse milllään raidaamaan, johtuen harrastuksestani / lukion koeviikko, mutta muuten osallistun parhaani mukaan
Takaisin alkuun Siirry alas
kansi
Class Leader
kansi


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 34
Location : Kotka
Registration date : 09.03.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 2:14 pm

Ihan ok apply. Miks oot gemittän noin paljon hittiä ? ja ne eeppiset gemit on kans aika op.
Pienellä takomisella varmaan ihan hyvä lock.

Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Epixi%C3%A4
Takaisin alkuun Siirry alas
Solid

Solid


Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 15.03.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 3:18 pm

siis tykkäätsä naisista vai? Suspect

nii ja kai sä kuitenki katoit tuolt meijä infoist et
Raidaamme 18.00 - 23.00, invit puolta tuntia ennen raidin alkua.

Raidipäivät: Maanantai, Tiistai, Keskiviikko, Torstai, Perjantai ja Sunnuntai

tarkotus ois kuitenki et aktiivisuus rosentti ois +70%
Takaisin alkuun Siirry alas
Epixiä
Vierailija




Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 6:37 pm

Joo eli noista gemeistä sananen: hittiä oon vetän koska halusin sen hi capin, enkä sitte muutakaa keksiny siinä luovuuden puuskassa mitään muutakaan.
Rare gemejä siksi, että on ollut kullan kanssa (rahan Very Happy) pientä probleemaa enkä ole raaskinut maksaa 200g neljästä spellpowerista.
Niin että oliko tuo vastaus myöntävä vai kieltävä?
Takaisin alkuun Siirry alas
Solid

Solid


Viestien lukumäärä : 40
Registration date : 15.03.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 8:09 pm

Lopussa kiitos seisoo albino
Kärsivällisyyttä, mä en tietääkseni oo wlock offu nii mä vaa kaivelen hampaita..
Niniliä ootellessa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 8:47 pm

Hitcap 3/3 suppressionin kanssa on 286 joten oot "overcapped" ainakin raidissa, ellet muualta saa lisää hittiä niin CoE:n kanssa viimeistään.
Viittaan ehdottomasti Lightweave Emb, sitte kusahtiki jo armory...

Mutta vähän gearin ehostusta, badgeilla epic sp gemejä, päihittää paskat gemi bonukset mennentullen, hastea sais ehkä olla vähäc lisää etc...

Mun mielestä ei.

Perusteluita: Meiltä löytyy jo kurdi Feanorr joka ei pääse raidaamaan kun minä ja Ninil ollaan kuitenkin melkeinpä aina messissä. Kerta nytkään ei pysty spottia tarjoomaan vanhoille lokeille, en näe syytä rekrytä uutta.

Heitän pallon Ninilille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 8:48 pm

Oh, ja riittääkö sulla rahaa repairiin?
Takaisin alkuun Siirry alas
epixiä




Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 30
Location : Hyvinkää
Registration date : 29.09.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 8:54 pm

Miestenmies kirjoitti:
Oh, ja riittääkö sulla rahaa repairiin?

Kyllä sitä riittää, kun sain tossa puol tuntia sitte four of nobles myytyä 550g ja aloitin herbien farmauksen.
Huomenna pitäisi olla jo muutama stäkki, niin saa muutama sata g.
Ja ainahan Icecrownissa on dailyjä =D
Takaisin alkuun Siirry alas
epixiä




Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 30
Location : Hyvinkää
Registration date : 29.09.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 9:00 pm

Miestenmies kirjoitti:
Hitcap 3/3 suppressionin kanssa on 286 joten oot "overcapped" ainakin raidissa, ellet muualta saa lisää hittiä niin CoE:n kanssa viimeistään.
Viittaan ehdottomasti Lightweave Emb, sitte kusahtiki jo armory...

Mutta vähän gearin ehostusta, badgeilla epic sp gemejä, päihittää paskat gemi bonukset mennentullen, hastea sais ehkä olla vähäc lisää etc...

Mun mielestä ei.

Perusteluita: Meiltä löytyy jo kurdi Feanorr joka ei pääse raidaamaan kun minä ja Ninil ollaan kuitenkin melkeinpä aina messissä. Kerta nytkään ei pysty spottia tarjoomaan vanhoille lokeille, en näe syytä rekrytä uutta.

Heitän pallon Ninilille.

Juu ja tämä hit rating asia on ollut hieman hämärän peitossa itselleni, kun sain semmoista tietoa,
että hit cap olisi 17% elikkä surpressionin kanssa 14% niin otin sitten sen verran hittiä. Asiahan on helposti
korjattavissa, eikö?
Takaisin alkuun Siirry alas
kansi
Class Leader
kansi


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 34
Location : Kotka
Registration date : 09.03.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyTi Syys 29, 2009 11:06 pm

No vittu matti nussit vaan furr:ia etkä tuu raideille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 7:32 am

Elä sä kansi siihen rupee synnyttää. Wink Olisin tullut tokkiinkin, mutta muistaakseni joku whispaili et anna furrin tulla Very Happy

mutjoo. OP:lle suosittelen googlettamaan elitejerksistä the mage equilevant destruction warlock tsjp, puhelimel en jaksa kaivaa valmiiksi.

Oliko sulla pve geari ja pvp geari erikseen? Viimeks oli jotain pvp kamoja päällä kun katsoin. Gemit kuitenki vaihtoon, 22 paskabadgee per epic sp gemi, ei huono diili.
Takaisin alkuun Siirry alas
kansi
Class Leader
kansi


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 34
Location : Kotka
Registration date : 09.03.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 9:13 am

And word´s are like bullet´s
Takaisin alkuun Siirry alas
epixiä




Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 30
Location : Hyvinkää
Registration date : 29.09.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 9:18 am

Miestenmies kirjoitti:
Elä sä kansi siihen rupee synnyttää. Wink Olisin tullut tokkiinkin, mutta muistaakseni joku whispaili et anna furrin tulla Very Happy

mutjoo. OP:lle suosittelen googlettamaan elitejerksistä the mage equilevant destruction warlock tsjp, puhelimel en jaksa kaivaa valmiiksi.

Oliko sulla pve geari ja pvp geari erikseen? Viimeks oli jotain pvp kamoja päällä kun katsoin. Gemit kuitenki vaihtoon, 22 paskabadgee per epic sp gemi, ei huono diili.

Juu hommasin tuossa jonku aikaa sitte PvP setin ku tuhottii vähä arenaa irl kaverin kanssa... ja PvE gearis on se 1 relentless beltti PvP kamaa,
kun oli parempi kaikilla tasoilla kun oma vanha
Takaisin alkuun Siirry alas
Thrend
Class Leader



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 36
Registration date : 04.01.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 9:19 am

kansi kirjoitti:
No vittu matti nussit vaan furr:ia etkä tuu raideille.
Im pretty sure simpsons did it
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 9:49 am

Antakaa määki huudan määkin olen kännissä! Eiku?

Edelleen, ninil saa päättää otetaanko vai ei, just my 2 cents...
Ei mulla toki mitään sitä vastaan ole, varsinkin jos ninilin autokoulu kestää monta vuotta..

Pystytkö raidaamaan tuon klo 18-23 välisen ajan kunnolla? Meillä on tasatunnein 5min tauko jolloin runkataan, syödään, kustaan jne. Muuten focusataan raidiin peenor kovana.

Itsellä oli 15 vuotiaana tiukat nukkumaanmenoajat, se oli kymmeneltä pää tyynyssä tai tuli isipapalta turpaan. :p

Etkai sä kansi emoragee ja viiltele itseäsi linen clotheilla? Kyllä mä sua rakastan edelleen vaikka furr mulle ruuat tekeekin, etkä sinä niinkuin lupasit.
Takaisin alkuun Siirry alas
kansi
Class Leader
kansi


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 34
Location : Kotka
Registration date : 09.03.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 10:53 am

Miestenmies kirjoitti:


Etkai sä kansi emoragee ja viiltele itseäsi linen clotheilla? Kyllä mä sua rakastan edelleen vaikka furr mulle ruuat tekeekin, etkä sinä niinkuin lupasit.

enkai ?


Viimeinen muokkaaja, kansi pvm Ke Syys 30, 2009 10:57 am, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
epixiä




Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 30
Location : Hyvinkää
Registration date : 29.09.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 10:57 am

Miestenmies kirjoitti:
Antakaa määki huudan määkin olen kännissä! Eiku?

Edelleen, ninil saa päättää otetaanko vai ei, just my 2 cents...
Ei mulla toki mitään sitä vastaan ole, varsinkin jos ninilin autokoulu kestää monta vuotta..

Pystytkö raidaamaan tuon klo 18-23 välisen ajan kunnolla? Meillä on tasatunnein 5min tauko jolloin runkataan, syödään, kustaan jne. Muuten focusataan raidiin peenor kovana.

Itsellä oli 15 vuotiaana tiukat nukkumaanmenoajat, se oli kymmeneltä pää tyynyssä tai tuli isipapalta turpaan. :p

Etkai sä kansi emoragee ja viiltele itseäsi linen clotheilla? Kyllä mä sua rakastan edelleen vaikka furr mulle ruuat tekeekin, etkä sinä niinkuin lupasit.

Tota ne nukkumaanmenoajat voin kyllä venyttää sinne 23 asti, jollei vanhemmat ala skitsoon jotai "sä pelaat iha liikaa".

EDIT:
Niin ja siitä "emorageemisesta": tuskin mä siellä kenellekkää rupeen aggroo paitsi jos unohtuu mikki päälle, kun
"keskustellaan" isin kanssa =D
Takaisin alkuun Siirry alas
kansi
Class Leader
kansi


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 34
Location : Kotka
Registration date : 09.03.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 11:40 am

Siis miestenmies tarkotti miuta mut whatever.
Takaisin alkuun Siirry alas
epixiä




Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 30
Location : Hyvinkää
Registration date : 29.09.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 11:42 am

kansi kirjoitti:
Siis miestenmies tarkotti miuta mut whatever.

Juu kyllähän mä sen tajusin =P mutta kuhan ilmottelin vuan
Takaisin alkuun Siirry alas
furzbeli

furzbeli


Viestien lukumäärä : 10
Location : Porvoo
Registration date : 06.09.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 4:36 pm

Vittu sä oot kansi ihana.
Takaisin alkuun Siirry alas
Whakey
Class Leader



Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 05.01.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 4:51 pm

MItä sä trollaat meijä foorumeit ku et oo killaskaa enää
Takaisin alkuun Siirry alas
furzbeli

furzbeli


Viestien lukumäärä : 10
Location : Porvoo
Registration date : 06.09.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 5:21 pm

Jännä ku ei voi olla enää ees väleis vaik en oiskaa enää killas
Takaisin alkuun Siirry alas
poppam




Viestien lukumäärä : 1
Registration date : 10.09.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 5:57 pm

No mikäs Kansitytöst tekee ihanan? Shocked Eihän se oo ku trollaava puolpätevä kokki. heh lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninil
Class Leader



Viestien lukumäärä : 5
Location : Hyvä kysymys
Registration date : 12.01.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vastaus   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 7:25 pm

KEKEK aijoo vois tähänki vastaa Razz kattonu pari kertaa sivusilmäl mut sit aina tullu jotain esteit miks en oo kerinny vastannu viel.
Eipä oikee tarvita kunnolla kolmatta warlockkii kiltaan/raideille, koska meil oli yhes vaihees 3 ja se kolmas henkilö oli 3/4 ainaki raideist sitout syyt oli koska sil ei ollu oikeen instoi vastaavaa gearii. Ja ohan meil toi Feanorr jos on PAKKO saada 3 lokki raidille

että hylätty.

Sitten pari kysymyst sulle. Mitä ovat nämä Spell penetration gemit/enchantit suoraan kopsattuna netistä
"Spell penetration reduces the target's resistance to your spells. Spell penetration only works against targets with resistances, and will not reduce resistances below zero."
Ja lokilla on Curse of Elements joka vähentää 165 jollen väärin muista Surprised
Sitten sul on kanssa 5 sinistä gemiä :O ja kaks tarvii meta gemiin että ylimääräset on aika turhii ja 16 inttii brasuissa Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
epixiä




Viestien lukumäärä : 6
Ikä : 30
Location : Hyvinkää
Registration date : 29.09.2009

Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] EmptyKe Syys 30, 2009 8:48 pm

Ninil kirjoitti:
KEKEK aijoo vois tähänki vastaa Razz kattonu pari kertaa sivusilmäl mut sit aina tullu jotain esteit miks en oo kerinny vastannu viel.
Eipä oikee tarvita kunnolla kolmatta warlockkii kiltaan/raideille, koska meil oli yhes vaihees 3 ja se kolmas henkilö oli 3/4 ainaki raideist sitout syyt oli koska sil ei ollu oikeen instoi vastaavaa gearii. Ja ohan meil toi Feanorr jos on PAKKO saada 3 lokki raidille

että hylätty.

Sitten pari kysymyst sulle. Mitä ovat nämä Spell penetration gemit/enchantit suoraan kopsattuna netistä
"Spell penetration reduces the target's resistance to your spells. Spell penetration only works against targets with resistances, and will not reduce resistances below zero."
Ja lokilla on Curse of Elements joka vähentää 165 jollen väärin muista Surprised
Sitten sul on kanssa 5 sinistä gemiä :O ja kaks tarvii meta gemiin että ylimääräset on aika turhii ja 16 inttii brasuissa Surprised

Sain tuon penetration chantin ilmaseks kiltaenchantterilta, enkä oo replacennu vielä tuon jo mainitsemani rahapulan takia...
Gemejä olen jo vaihtanut Hitistä epic SP gemeihin pari, että ne on työn alla atm. brasuissa sama tarina ku tossa penetration
tsäntissä. Kiitos kuitenkin, että vastasit ja GL killalle tulevaan lich kingiin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]   Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty] Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» DK etsii raidi kiltaa[Hakemus Hylätty]
» Warlock apply
» Apply: Warlock
» Warlock apply
» Araon Hakemus

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä :: Rekryyminen-
Siirry: