| Warlock apply | |
|
+5Ruxon Whakey Murha Sitrus elpeevee 9 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
elpeevee
Viestien lukumäärä : 4 Ikä : 34 Location : Lohtajan kuningaskunta Registration date : 06.09.2009
| Aihe: Warlock apply Su Syys 06, 2009 10:16 pm | |
| MoroCharinfoEli minulla on 80 lvl Warlock nimeltä Giraffa (tulee kirahvista eli Giraffa camelopardaliksesta). Geari on aika lailla naxx 25:sta ja vähän parempaakin löytyy gearia löytyy. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Giraffa siinä on armory linkki. Professionelta oon Tailoring ja Enchant. speccinä käytän destroa ja pvp spec löytyypi myös ja sekin sattuu olemaan destro. Tämän tyypin alotin sillon ko tuli TBC ja hiiitaasti, sitte tuli wotlk ja sain levuttaa vähän lisää kunnes sitte sain vihdoin ja viimein levutettua loppuun eli 80 lvl. Minulla ei sitte ole muita 80 lvl altteja että tykkään pelata tällä lockilla ja siihenpäs tämä on jäännykki. RaidausRaidauksessa mää oon aika lailla uusi tulokas... Naxx ja voa ja os on tuttuja ja kaks ekaa bossia ulduar 10:stä mutta siittä eteenpän ei juurikaan kokemusta ole ja muutenkin wowi tietämys ei ole mitään huimaa. Kuitenkin olen nopea oppimaan ja innokaskin jos sille päälle sattuu ja hyvin menee. Tämän takia minua saa neuvoakkin eli: Naxxramas= 25/10 Clear Sartharion= 25/10 Clear ilman drakeja Ulduar= Flame Leviathan + Razorscale slayed ei tuossa mitään huimia suorituksia ole mutta onpas jotain IRLNoh jos nyt ittestä jotain pitäs sanoa niin, minoon 19 vuotias. Odottelen että tammikuussa alkais armeija ja sitte opiskeleen, että sielläkin mahtaa keretä pelaan. Harrastelen kaikkia turhaa mm. tanssimatolla tanssimista ja noh jonnin sortin hyppimistä ja loikkimista ym. turhaa. MuutaEn tosiaan ole ollu missään isommassa raidi killassa koskaan mutta kertahan se ois ekakin ja näitä aplyja ei ole tullu tehtyä yhtään
Viimeinen muokkaaja, elpeevee pvm Su Syys 06, 2009 10:43 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Sitrus
Viestien lukumäärä : 7 Registration date : 22.08.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Su Syys 06, 2009 10:18 pm | |
| Miksi 23haste viitassa vaikka tailoring 449? PvP geari päällä, mutta sockettaako lockit tosissaan spirittiä? | |
|
| |
elpeevee
Viestien lukumäärä : 4 Ikä : 34 Location : Lohtajan kuningaskunta Registration date : 06.09.2009
| Aihe: noh... =P Su Syys 06, 2009 10:22 pm | |
| Tällä hetkellä siinä näköjään näkyy tuo pvp geari ko oon nyt pvp:tä vääntäny ahkeraan mutta pitäs logata ulos että näkyypi raid geari ja spiritti antaapi lisää spellpowaa fel armoryon kautta että se on sellanen kiva lisä. Edit. Tosiaan kiitos ko huomautit tuosta cloackista ko en huomannukkaan että tuolla mun tailoringissa oli parempi tätä tarkotinkin sillä että saa neuvoa! | |
|
| |
Murha
Viestien lukumäärä : 85 Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 10:59 am | |
| Mistä näitäkin lokkeja oikein sikiää? :< | |
|
| |
Whakey Class Leader
Viestien lukumäärä : 185 Ikä : 28 Registration date : 05.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 1:01 pm | |
| Meillä on tällähetkellä tarpeesti aktiivisia ja osaavia lokkeja. Minä sanon ei
(mielipiteeni ei edusta kaikkia ;P) | |
|
| |
Ruxon
Viestien lukumäärä : 18 Registration date : 15.05.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 1:06 pm | |
| pitäs käydä ostaa lentsika mut en oo ihan varma vielä asiasta. Meillä on btw 2 aktiivista nekrofiiliä lälläslää pitäskö? olis tylyy/ikävää jos otettais mut ei sit pääsis raideille | |
|
| |
elpeevee
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 2:09 pm | |
| Puntarointia puntarointia Toki minä ymmärrän jos en satu kiltaan pääsemään ja eipä mää sen takia varmastikkaan itsariakaan tee... mitä nyt ehkä jalat saattasin murtaa ja off the road viiltoja saattais löytyä ranteesta mutta ei sen vakavempaa Toki mää sitten voin mennä meän kavereitten perustaman pikku kiltaan takasi kitumaan kun mistään ei tule mitään | |
|
| |
Ruxon
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 2:18 pm | |
| Hahah oliks sul ruotsin kuuntelu tänään ku noi sarkastisesti vastasit ? Lopulline päätös on "Miestenmies" nimisellä sankarilla, Warlock CL. Must kyse on nyt siitä että otetaanko sut vaikka et sais varmaa raidipaikkaa ku suht tiivis core tällä hetkellä ja ikävästi(?) noita penkinlämmittäjiäkin on. Sopivasti letkeelt vaikutat kyl https://www.youtube.com/watch?v=rz1osFzKp4M&feature=quicklist harvoin löytää muute tällasii helmii ku Juju | |
|
| |
elpeevee
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 2:25 pm | |
| Joo ei ollu onneksi ruotsinkuuntelua ole ollu. Ne on toistaseksi mun osalta ohi ellei sitte ammattikorkessa tule jotain kuunteluita. Mjoo tuo Miestenmies vähän mua ehotteli ja mainosteli tätä kiltaa siinä kö satuin huomaavan niitten juttelun. Mutta saa se nyt sitte lopullisen päätöksen tehdä. Eikä oikeen tuo räppi ole mun musaakki tyyli... kaikki muut kyllä menee ja sellanen rappi jossa ei lauleta eli noh onko se enään sitte ees räppiä? | |
|
| |
Ruxon
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 2:31 pm | |
| mm paskaa räppii kyl löytyy vaiks millä mitalla mut jos lyriikat iskee ni sitäki kuuntelee mielellää | |
|
| |
Miestenmies
Viestien lukumäärä : 144 Ikä : 29 Location : Kervå Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 2:57 pm | |
| Miestenmies antaa äänensä. 3 Aktiivista _raidaustaitoista_ lokkia olis kait hyvä olla.
Trialiksi ineen ja potkitaan vittuun jos ei miellytä? Heitän pallon Nihilistille, meidän (mun) kruunaamalle wlock classleaderille \o/ | |
|
| |
Miestenmies
Viestien lukumäärä : 144 Ikä : 29 Location : Kervå Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 3:12 pm | |
| Mielivaltaisesti invasin jepen kiltaan. | |
|
| |
nicodeemus
Viestien lukumäärä : 208 Ikä : 36 Registration date : 02.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 3:38 pm | |
| | |
|
| |
Ruxon
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 3:52 pm | |
| | |
|
| |
Loltra loltrollpatrol
Viestien lukumäärä : 60 Ikä : 33 Location : Espoo Registration date : 07.03.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 4:04 pm | |
| | |
|
| |
Ninil Class Leader
Viestien lukumäärä : 5 Location : Hyvä kysymys Registration date : 12.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ma Syys 07, 2009 8:50 pm | |
| - Ruxon kirjoitti:
- Hahah oliks sul ruotsin kuuntelu tänään ku noi sarkastisesti vastasit ? Lopulline päätös on "Miestenmies" nimisellä sankarilla, Warlock CL. Must kyse on nyt siitä että otetaanko sut vaikka et sais varmaa raidipaikkaa ku suht tiivis core tällä hetkellä ja ikävästi(?) noita penkinlämmittäjiäkin on. Sopivasti letkeelt vaikutat kyl
https://www.youtube.com/watch?v=rz1osFzKp4M&feature=quicklist harvoin löytää muute tällasii helmii ku Juju Wat wat wat wat? mitä kusetusta täällä harrastetaan? Tietääkseni Meikä on CL ainaki tähä asti ollu ja toi miestenmies on vaa tommonen släky Ja toinen Tost applyst sanon että ei vaikka ootte invannu jo. lainaten sitrusta 1. mitä vittuu sä teet pure spirit gemeil kerroks sää mullekki? "spiritti antaapi lisää spellpowaa fel armoryon kautta että se on sellanen kiva lisä. " niin ehkä antaa vähän. 16spirit = 6.2sp, 9sp 8 spirit = 12.1sp, eli jäät häviölle 5.9sp. 2. Nää sun gemit yleisesti(ja hanska encha). Sholet. 8sp 7hit, Belt 16hit ja bootsit 20hit, hanskois 20hit encha. sul on 378 hittii ja chestist puuttuu encha? | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Warlock apply | |
| |
|
| |
| Warlock apply | |
|