| Warlock apply | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Herlokki Vierailija
| Aihe: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 12:07 pm | |
| Morjesta vaan herrasväelle. CharacterNimi: Herlokki Race: Undead Male Taso: 80 Spec: Demon/Destro (Firelock) Armory link: Professions: Insc [450] / Ench [427] Realm: Burning Blade Raidi kokemusZul'Gurub= Clear Molten Core= 8/10 AQ 40= 5/6 Onyxia's Lair= Clear Karazhan= Clear Gruul's Lair= Clear TBC:n aikana oli kilta asiat melkosen sekasin kokoajan joka johti mun släkkäilyyn enkä sitten muuta päässytkään raidaamaan. Naxxramas= 25/10 Clear Sartharion= 25/10 Clear (1 drakella) Malygos= 10 Clear Ulduar= Flame Leviathan slayed Alkuperäisen wowin raidit clearasin holy paladiinilla toisella realmilla, alluilla. Sitte siirryinki hordelle lokkeilemaan kun eräs kaveri alotti wowin niihin aikoihin. Miksi teidän kiltanne?Oon tuolla Burning Bladella ny jököttäny varmaan ainakin sen pari vuotta. Aina on kaikennäkösiä ongelmia ja killat hajoo ja muuttaa ja sekoo ja spedee. Hyvä kun ehin naxxit sun muut tuolla clearaamaan. Tämän hetkinen kiltani on melkosen casual ja repee perse kun GM päättää Ulduar raidit järjestää pe-la jolloin ny olen millon missäkin. Kaverini Kahvipuhveli kannusti mua sitten tänne applyn tekemään Tililtä pitäs vielä se parikymppiä migraukseen löytyä. MinäNimi: Pete Eli oon 20-vuotias hyypiö kotosin Kirkkonummelta josta taitaa muitakin täällä olla Täl hetkellä työtön ja kesän AMK pääsykokeita odottelemassa. Päivät menee WoWissa ja muuten vaan laiskotellen, tai sitten salilla Kahvipuhvelin kanssa kilpaillen Raidailu passaa mulle siis melkeenpä jokasena päivänä viikonloppua lukuunottamatta jolloin minut baarista yleensä löytää, sillonkin monesti Puhvelin seurasta Ventti ja mikkii löytyy ofc, koneistossa pyörii 4 ydintä ja geforcen 8800GT eli laitteistossa ei mitään ongelmia. Paitsi se Vista WoWia on tullu pelailtua ihan sieltä julkasuvuodesta asti, mitä nyt taukoja pitäny sillon tällön. Killalta odotan mukavaa menoa ja jos joskus pääsis raidaamaankin niin olisin tyytyväinen Jeps... kai siinä oli tärkeimmät asiat, ilmotelkaas jos kiinnostusta nii pistän migraukset menemään. |
|
| |
Fintaur Vierailija
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 12:11 pm | |
| Selkeesti mun vajavaiset foorum taidot ei tuota linkkaamista kykene suorittamaan |
|
| |
Murha
Viestien lukumäärä : 85 Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 12:18 pm | |
| http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Burning+Blade&n=Herlokki | |
|
| |
Kerttuli
Viestien lukumäärä : 55 Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 1:06 pm | |
| - Fintaur kirjoitti:
- Selkeesti mun vajavaiset foorum taidot ei tuota linkkaamista kykene suorittamaan
Juu linkittäminen tosiaan taitaa bugata vierailla... Hyvä apply, vaikkakaan tämän hetkisestä wlock tilanteesta en tiedäkään. Ninil päättäköön. | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 1:19 pm | |
| Melkeinpä samantasoset romppeet ku meidän Ninilillä, ja ihan asiallisen olonen kaveri. Lockeja meillä nyt ei muutenkaan ole ku keskimäärin 1 per raidi, ja se nyt on yks paskan hailee mikä se classi on, jos vaan depsiä pukkaa. Trialiksi mun puolesta. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 2:59 pm | |
| Suosittelen tätä kaverii ainaki kiltaa mikä nyt sinäänsä ton applyn jälkee ei varmaa tuu yllätyksenä |
|
| |
Whakey Class Leader
Viestien lukumäärä : 185 Ikä : 28 Registration date : 05.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 3:36 pm | |
| Paras apply pitkää aika, inee vaan. | |
|
| |
Shakaali
Viestien lukumäärä : 163 Ikä : 32 Location : Helsinki Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 4:00 pm | |
| Joo /w jollekki offuista nii pääset kiltaan kunhan oot migrannut | |
|
| |
Herlokki Vierailija
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 4:18 pm | |
| Jees enköhä mä tänää migraa, setvin vaa noi jutut tuol burning bladel loppuun. |
|
| |
Ninil Class Leader
Viestien lukumäärä : 5 Location : Hyvä kysymys Registration date : 12.01.2009
| Aihe: Aihhh Ti Huhti 28, 2009 5:15 pm | |
| Täällä sitte lupaillaan paikkoilt vaik mult kysytä mitään =D (tää muistetaan) Hyvä apply, mutta specissä on vähä kysymyksen varaa että mitä teet paril noist demo/destron talenteil jos oot pve lock ja toinen trinu. Noh kyllähän yks kova lokki ain kiltaan pääsee, jos kerran osaa pelaa ku tost Fatalaskaa tiiä et onks se tulos raidille vai ei. Ineen vaan. Whispaa vaik mulle tai jollekki offulle ku pääset kiltaan mutta en pysty lupaa että pääset sit ihan joka raidille.... | |
|
| |
Herlokki Vierailija
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 5:58 pm | |
| Hah juu voidaan specistä kyllä keskustella. Ja se trinksu proccailee life tapista ja health funnelista |
|
| |
Shakaali
Viestien lukumäärä : 163 Ikä : 32 Location : Helsinki Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 8:03 pm | |
| Ninil, me tunnetaan sut niin hyvin että tiedettiin sun hyväksyvän <3 | |
|
| |
Whatever
Viestien lukumäärä : 11 Location : Kirkkonummi Registration date : 02.02.2009
| Aihe: Vs: Warlock apply Ti Huhti 28, 2009 9:02 pm | |
| kirkkonummi valtaa tän killan koht !<3 | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Warlock apply Ke Huhti 29, 2009 8:08 am | |
| Paras apply kyl tääl foorumil vähään aikaan, ihan tässä herkistyy. Näitä on aina kiva lukea <3 |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Warlock apply | |
| |
|
| |
| Warlock apply | |
|