Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wow kilta @ mazrigos
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty)

Siirry alas 
KirjoittajaViesti
Vieraili
Vierailija




Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) Empty
ViestiAihe: Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty)   Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) EmptyTo Huhti 30, 2009 5:16 am

Real Life

Oon tällänen 18- vuotias perustallaaja Helsingistä. Käyn lukiota ja menossa neljännelle vuodelle, oon aika normi jäbä paitsi oon aika hajamielinen ja unohtavainen välillä. Harrastuksiini on (kuulunut) ja kuuluu Yleisurheilu, Kung fu, Tae Kwon Do, partio sekä muita teinipissistapoja kuten KY-klubilla käynti.
Asun sellases rivitalos mun veljen ja faijan sekä tollasen harmaan kanin kans:p

Yleinen WoW-kokemus

Joo tämä. Alotin wowin 2005 vuoden keväällä ja kehitin siellä ekana sellasen roguen 60. Oon pelannu lukuisia eri charoja ja mulla on 4xlvl80 charrua. 3 niistä on täällä. Day lvl 80 paladin, Weak lvl 80 rogue, Incine lvl 80 Warlock. Mulla on myös lvl 80 night elf female druid Darksorrow servulla ja lvl 70 night elf male rogue Al'akir servulla(mun vanha mainservu tbc ja pre-tbc). löytyy myös 72 Undead warrior Lightnings Bladelta.

PVE-kokemus

Alotin raidaamaan Al'akirilla ekan kerran mun roguella Molten Corea ja UBRS, mutta kilta hajos vähän ajan päästä, sitte liityin uuten puoliks ruotsalaiseen kiltaan (tiedän), ja sain siellä melkeen full tier 1. Pääsin lopulta Classleaderiks mut lopulta mut päätettii kickaa killasta koska olin liian ankara johtamaan rogueita.
Sen jälkeen pääsin roguella kiltaan jonka kanssa myöhemmin raidasin Onyxiaa, BWL ja ZG, ja siirryimme vielä AQ20 ja 40. olen myös raidannut druidilleni t1/t2 tasoisen gearin pre-tbc (en tee tästä liian pitkää). Silloin ku tbc tuli vaihdoin mainikseni druidin ja levelasin nopeasti 70. Pääsin raidaamaan main tankina karaa alottelevassa killassa jossa raidasin main tankina Zul'Amaniin asti, jonka jälkeen vaihdoin kiltaa ja toimin trollaajana ja off tankina Purgatory nimisessä killassa SSC ja TK. Roguella tbc-raidaus jäi siihen Karaan, gruuliin ja ZA.
Wotlkin tullessa kehitin aluksi druidin Darksorrowilla (johon transferasin), mutta vedettyäni pari naxx10 ja 25 sekä maly ei druidi enää napannut. Päätin siirtyä alteilleni Mazrigosilla jossa kaverini pelailivat. Wotlkissa en ole mazrigosilla ollut missään serious raiding killassa mutta olen joka viikko pugittanut Voat, Naxxit sekä Obsidian Sanctumit.
Yleisesti:
MC AQ20
BWL AQ40
SSC TK
ZG ZA
Onyxia's Lair
Maly Gruul's Lair
Naxx Naxx25
Karazhan

PvP-kokemus

Pre-tbc vedin randomisti Wsgtä ja ABta ja sain Knight-Captainin roguella ja master sergeantin druidilla. TBC alotin pvp vasta season 3 ja kiipesin 2k paikkeille 50 resillä Nightfall Battlegroundin merciless, brutal ja nykysin Deadly gladiatorin kanssa (Gur). Olin myös 2k+ melkeen jokaisen resto druidille sopivan setupin kanssa. Myöhemmin transferasin druidin darksorrow jotta voisin pelata Mazrigosin battlegroupin vengeful gladiatorin kanssa arenaa, mutta ei jaksettu sitten kauaa, sitten pelasin myös roguella 2k paikkeilla rogue rogue setupia. Wotlkissa en olen paljon areenaa vedellyt mutta olen atm Stamina nimisen warrun kanssa palallani 1526 ratingilla hyvillä statseilla 70 resillä ja ilman pvp trinket(sain tänään). Lockilla minut on voinut nähdä duelaamas varsinkin ennen patchia destrona, nykyyän Afflina (Incine). Tarkoitus Pvp olisi saadaa title tältä seasonilta kaikilla charoilla.

Day

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Day

Tuossa linkissä tosiaan Arena spec. en ole vielä Daylla ehtinyt dual specciä hankkimaan rahapulan takia.
Lyhyesti ottaen 3/5 Valorous 1/5 heroes ja muuta epiciä. 20k mana selfbuffed ja 2100 SP noin.


Raidausajat

Raidaan silloin kun minua tarvitaan. en ikinä lähde kesken raidin saunomaan tai paskomaan.

Muuta

Ventin ja Teamspeakin versiot sekä skype ja muut löytyvät koneelta, koneeni tosin on hieman vanha joten se vähän hidastelee. Ja suhteista mazrigosilla jos haluatte suosituksia kysykää Drblinkiltä Incinestä, tai Chamalilta. en nyt muista olisiko muita jotka voisivat niitä heittää:p Tässä sivussa voin myös kertoa että olen contributennut WCM ja mmownediin Sarjan World of jumpcraft by cancel/daranelon jos joku on sattunut näkemään, sarja sisältää walljumpingia TBCmalliin.


Day
lvl 80 Holy paladin
30.4.2008
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) Empty
ViestiAihe: Vs: Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty)   Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) EmptyTo Huhti 30, 2009 8:16 am

Iha vakuuttava apply, parhaita mitä oon nähny. Kyl melkein sanoisin et jätkä sisään jos vaan on tilaa yhdelle paladiinille, näyttää asialliselta ja panostavalta kaverilta. Me lieks
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) Empty
ViestiAihe: Vs: Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty)   Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) EmptyTo Huhti 30, 2009 8:43 am

Asiallista. Very Happy

Kaikenkaikkiaan hieno apply, kokemusta löytyy ja asenne kohillaan. Jäädään venailemaan palaCL Penan ok:ta, mutta siihen asti thamsap.
Takaisin alkuun Siirry alas
nicodeemus




Viestien lukumäärä : 208
Ikä : 35
Registration date : 02.01.2009

Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) Empty
ViestiAihe: Vs: Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty)   Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) EmptyTo Huhti 30, 2009 9:19 am

"Raidaan silloin kun minua tarvitaan. en ikinä lähde kesken raidin saunomaan tai paskomaan."

kiltaa vittu... soittakaa penalle et herää... Very Happy
Lähen ite ny vappulomalle. Kattelaa maanantain raidis jos ny porukka o siihe mennes selvinny vapun huumasta -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) Empty
ViestiAihe: Vs: Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty)   Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Protection Pala / Holy Pala hakemassa kotia....[Hakemus hyväksytty]
» Apply Warrior (Hyväksytty)
» Mage apply[Hakemus hyväksytty]
» Feral Druid Tank [Hyväksytty]
» Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty]

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä :: Rekryyminen-
Siirry: