Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wow kilta @ mazrigos
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty]

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Dismantle




Viestien lukumäärä : 1
Ikä : 31
Location : Tre
Registration date : 22.08.2009

Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] Empty
ViestiAihe: Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty]   Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] EmptyLa Elo 22, 2009 5:09 pm

Moro vaan kaikille!

Char info:

Lvl80 Tauren Death Knight nimeltä Dismantle Embarassed . Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Dismantle
Tällä hetkellä olen Blood tankki ja toisena specinä on PvP-spec, vaikka sen taidan muuttaa myös tankki speciks (Frost maybe...) jos kiltaan pääsen. :>
Gear on suurimmaks osaks Naxx25, ehkä yksi uldu gear löytyy. Smile Mutta nopeestihan nykyään emblemit farmaa ja parempaa gearia hankin (t8 vaikkapa)
HP'ta löydyy noin 35k UB.
Proffs: JC ja mining molemmat 450.

Muutama lvl80 altti löytyy tältä servulta:

Mage: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Drache - Naxx10 ja 25 gearia löytyy. Muutama uldu gear myös.
Priest: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Tanit - Vasta dingannut. Ei muutakuin PvP gearia löydy ja pari ToC gearia.

Kokemus:
Tbc aikana tuli vain depsittyä hunulla ja roguella random kiltojen kanssa(tai pug) Karaa, Magtheridonia, Gruulia ja joskus ZA'ta.

WotLK:
- Naxx10 ja 25 monta kertaa clearattu.
- OS10 ja 25 clearattu.
- Malygos10 clearattu, 25 en ole päässyt vielä kokeilemaan Sad
- VoA10 ja 25 clearattu.
- Ulduar10'sta olen kaikkia muut paitsi Mimironia, Generaalia, Yoggia ja Algalonia tankkinyt DK'lla. Magella olen joitakin bosseja tappanut. (Magella Mimiron wipeilyt koettu)
- Ulduar25'sta en valitettavasti ole vielä tankkinyt DK'lla. Ainoastaa muutamaa bossia olen kokeillut Magella.

IRL:

Elikkäs... Olen kohta 17-vuotta täyttävä toista vuotta lukiota käyvä tamperelainen. Olen nyt pelannut wowia noin pari vuotta.
Ehdin pelaan pretty much joka viikko joka päivä Suspect . Paitsi koeviikoilla saattaa jäädä pelaaminen hieman vähemmälle.

Muuta:

Melkein kaikki WotLK raidi-kokemukset on entisen killan kanssa, joka hajosi pari kuukautta sitten, siitä lähtien olen vain PvPttänyt charoillani. Mutta nyt huvittaisi aloittaa raidaaminen taas. Smile
Ventti ja mikki löytyypi.

Ps. Tää on ensimmäinen applyni evah (Jos oikeen muistan...) :<


Viimeinen muokkaaja, Dismantle pvm La Elo 22, 2009 7:28 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Whakey
Class Leader



Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 05.01.2009

Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] Empty
ViestiAihe: Vs: Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty]   Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] EmptyLa Elo 22, 2009 7:19 pm

Hyvä apply, hyvä gear, hyvä kokemus, ja tarvetta tankille.

100% inee
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] Empty
ViestiAihe: Vs: Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty]   Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] EmptySu Elo 23, 2009 11:06 am

Joo, heti sisään! Rakkauden pesäämme.
Takaisin alkuun Siirry alas
Thrend
Class Leader



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 36
Registration date : 04.01.2009

Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] Empty
ViestiAihe: Vs: Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty]   Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] EmptySu Elo 23, 2009 10:26 pm

Koska tota heksaria ei oo näkyny niin hakemus hyväksytty.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] Empty
ViestiAihe: Vs: Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty]   Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty] Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Death Knight Tankki[Hakemus Hyväksytty]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Mage apply[Hakemus hyväksytty]
» Protection Pala / Holy Pala hakemassa kotia....[Hakemus hyväksytty]
» Dk tankki ja samalla tarvittaessa ulduar25 healer pala
» Apply Warrior (Hyväksytty)
» Day lvl 80 Holy Paladin (Hyväksytty)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä :: Rekryyminen-
Siirry: