Morjesta Päivää.
Jotain itsestäni:
Olen Ville Valkonen Lahdesta ja 22 Vuotias nuori herrasmies.
Seurustelen ja vietän aikaa niin koneella kuin tyttöystävän ja kavereiden kanssa.
Tärkeintähän on pitää hauskaa ja viihtyä. Sitä voisin yrittää tarjota myös kiltalaisille
En niinkään juo alkoholia tai käytä muitakaan aineita, joten selvinpäin tullaan olemaan ja skarppina.
Vähän pelistä:
Kokemuksia tästä pelistä ei ole ennen WotLk aikaa, että aloitin vähän sen jälkeen kun tää lisäosa ilmesty.
Mutta raidit on kokeiltu niin Naxx10 -> ToC25, mut ainahan voi uutta oppia ja kokemusta on kiva myös saada.
Koneen kunto tällä hetkellä:
Amd Athlon 6000+ (3000mhz), Club 3D 9800gt 512mb, 4gb keskusmuitia.
Jotain pientä lagi paskaa välil tuppaa olee, kun toine näyttis kosahti. Eipähän tuo menoa haittaile!
Tämä pieni iso mies:
80lvl Feral Druid Tank. Armory link: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Usumaki
Jonka nimen todennäköisesti tuun muuttamaan enskuun aikana.
Vähän on tehty, mutta ei puutu taktiikoista oikein mitää, kun nämä on katsottu ja voin katsoa uuestaankin jos tarve vaatii
Aiemmat killat: Arctica pieni altti kilta osalle ja osalle ei. Forbiddenissä roguella kävin toc25 ja toc10. Kokemusta sieltä sitten.
Miksi haluaisin kiltaan ja ketä tunnen sieltä:
Noh toi mun kulta poika narvixx on aika ihq ja sit nicodeemus on iha sexikäs.
faceless on op tankki joka mulle sanoki et vois laittaa applyy
Realignment muutenki ollu lähel sydäntä jo rogue ajoista asti kun konna poika mut sinne hoiti
Eipä tässä kai muuta, harkitkaa ja miettikää. Mulle voi sanoo mitä tahansa, emmä nokkii ota
"Lissu suosittelee"