Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wow kilta @ mazrigos
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Huntter hakee kiltaan

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Oltsapei
Vierailija




Huntter hakee kiltaan Empty
ViestiAihe: Huntter hakee kiltaan   Huntter hakee kiltaan EmptyTi Loka 06, 2009 5:51 pm

Orc Hunter: Oltsapeipi

Armorylink:

Terveppä terve.

Olen jo kertaalleen hakenut kiltaanne, mutta silloin ei rahkeet riittäny, eli kokeillaanpa uudelleen. Olen 17-vuotias ammattikoululainen Rovaniemeltä. Opiskelen kone- ja metallialaa. Pelaan aika paljon, eli raidiajat ei tuota ongelmia, mutta silloin tällöin perjantaisin venähdän jonnekkin ojan pohjalle. Joten nuista raidiajoista perjantai voi olla ainoa päivä milloin olen poissa raidista.

Tämänhetkinen raidikokemus ulottuu vain wotlkin hurjaan maailmaan. Ulduarissa pari bossii läpi 10manil, ToC 10 & 25 man cleared. ToC 10 / 25 man heroicceja en ole vielä päässyt clearamaan, mitä nyt wipeilyt 25man hc:ssa.

Ventrilo on ja pystyn kuuntelemaan, mutta tällä hetkellä mikki romuna. Joku päivä tässä käyn uuden hankkimassa, kunhan raha-tilanne antaa periksi.

Syy miksi haen Realignmenttiin on se, että forbilla ei nyt näytä kovin hyvältä ja reali selvästi ollut aina se piilevä vaihtoehto, koska tekin olette suomalaisia. Olette myös osaavaa porukkaa ja tuntisin olevani hyödyksi teidän killallenne.

Oltsapeipi kiittää ja kumartaa, jos jaksoitte lukea loppuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
kansi
Class Leader
kansi


Viestien lukumäärä : 55
Ikä : 34
Location : Kotka
Registration date : 09.03.2009

Huntter hakee kiltaan Empty
ViestiAihe: Vs: Huntter hakee kiltaan   Huntter hakee kiltaan EmptyTi Loka 06, 2009 6:15 pm

Applyyn oisit voinu panostaa hiukkasen enemmän.
Saatko mikin tällä viikolla ? oisin voinnu jututtaa ventissä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Whakey
Class Leader



Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 05.01.2009

Huntter hakee kiltaan Empty
ViestiAihe: Vs: Huntter hakee kiltaan   Huntter hakee kiltaan EmptyTi Loka 06, 2009 6:18 pm

Ihan jees apply ja hieno mies applyn perusteella. Kokemustaki näyttää kertyneen ja geari näyttää ihan asialliselta Very Happy mut oon tälläne priesti ni emmä mitää saa sanoo. Kyl mun mielest hyvä dps on aina kiva.

Kansi ei me ny NIIN HC kilta olla et ventis pitäs jututtaa porukkaa ._. ENsidia sellasta tekee
Takaisin alkuun Siirry alas
Faceless
Class Leader



Viestien lukumäärä : 9
Ikä : 33
Location : Winland
Registration date : 09.05.2009

Huntter hakee kiltaan Empty
ViestiAihe: djooh   Huntter hakee kiltaan EmptyTi Loka 06, 2009 6:23 pm

Näitä Forbilaisia tuntuu nyt tulevan ja menevän aika paljon. Ja mulla on pikkasen semmonen kutina, että määrä ei ole ainakaan laskuun päin. Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Huntter hakee kiltaan Empty
ViestiAihe: Vs: Huntter hakee kiltaan   Huntter hakee kiltaan Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Huntter hakee kiltaan
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)]
» Taas yksi DK lisää (tankki) [Accepted as trial] Joku invaa kiltaan!

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä :: Rekryyminen-
Siirry: