Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wow kilta @ mazrigos
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)]

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
Emixia
Vierailija




Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] Empty
ViestiAihe: Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)]   Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] EmptySu Toukokuu 10, 2009 10:31 pm

Joo eli olen 21v Kotkasta ja olen pelan nyt kahessa kiltassa ollut.
Raidaamisesta olen clearan naxxin, mutta ulduari on minulle vieras paikka olen alku bossit nähnyt.Voa ja Os on tuttuja.Malygos on lähellä käyttänyt mutta raidi lopetettiin kesken.Joten en ole sitä clearan.
Ja pelaan nimellä Emixia ja se on mainini.
Talentit tällä hetkellä on Blood 51/2/18, muuta vaihettavissa se on.

Tuossa armorini.

Ottakaa yhteyttä pelissä niin katsellaan lisää miten minulle on käynnyt ja kysykää pelissä jos jotakin tarvii muuta minusta tiettää.
Takaisin alkuun Siirry alas
nicodeemus




Viestien lukumäärä : 208
Ikä : 35
Registration date : 02.01.2009

Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] Empty
ViestiAihe: Vs: Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)]   Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] EmptySu Toukokuu 10, 2009 11:20 pm

"Raidaamisesta olen clearan naxxin, mutta ulduari on minulle vieras paikka olen alku bossit nähnyt.Voa ja Os on tuttuja.Malygos on lähellä käyttänyt mutta raidi lopetettiin kesken.Joten en ole sitä clearan."

"Talentit tällä hetkellä on Blood 51/2/18, muuta vaihettavissa se on."

omg tähtiensodan Yoda hakee kiltaan.
Voima sinussa mahtava on? mutta mahtava tarpeeksi realignmenttiin? sanoo mitä trendi?
Takaisin alkuun Siirry alas
Whatever

Whatever


Viestien lukumäärä : 11
Location : Kirkkonummi
Registration date : 02.02.2009

Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] Empty
ViestiAihe: Vs: Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)]   Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] EmptyMa Toukokuu 11, 2009 12:43 am

tää on kyl niin ykkönen rendeer Shocked Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Thrend
Class Leader



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 36
Registration date : 04.01.2009

Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] Empty
ViestiAihe: Vs: Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)]   Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] EmptyMa Toukokuu 11, 2009 2:14 pm

Minä sanon että armory linkki ei toimi. Vaivauduin itse tällä kertaa katsomaan.
Geari oli aika lailla 10man ja hc epiccejä, pari sinistä tosin, enchoja puuttuu. Sigilin oisit voinu vaihtaa parempaa, ei vie kun 15 heroismia tai sit parempi valoreita.
Toi sun speccis hiukan herätti ihmetystä, esim. mitä teet rune tapilla pve specissä scratch syö vaan talentteja dps nostavista.
Kokemus on aikas huonoo, toivoisin ulduar kokemusta edes vähän 10manista.

Yleisesti mä saan väkisin hakemuksesta kuvan ettei sua hirveesti kiinnosta kiltaan päästä progressaan.
Kokemuksessa on puutteita ja samoin gearissa. Me ei raidata naxxia ja malyä enään, paitsi joskus harvoin, niin gearaamaan ei ruveta.

Tällä erää joudun toteamaan Hakemus Hylätty

PS. parantele gearia, kokemusta ja hakemusta, niin mun puolestani voidaan ottaa koe ajalle (jos ei saada ennen joku muu)

EDIT: Ja voima olkoon kanssasi
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] Empty
ViestiAihe: Vs: Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)]   Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)] Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Emixia Blood DK hakee suomi kiltaan [Hylätty (vaikka äkänen jedi ois ollukki)]
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Huntter hakee kiltaan
» Taas yksi DK lisää (tankki) [Accepted as trial] Joku invaa kiltaan!
» Protection Warrior (Hylätty)
» Fury Warru (Hylätty)
» Enha shaman [Hylätty]

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä :: Rekryyminen-
Siirry: