| Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Saloniem Vierailija
| Aihe: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry La Helmi 14, 2009 8:58 pm | |
| Nonii elikkäs pelis Nick Saloniemi siin Riccille lörpöttelin mukavia ja tänne päädyin kirjottaa. Eli Bookin olis raidi specci atm Full epic gear 10/25/malygos geari. Tankki geari on myös UB 32k bearis mutta tästä ei varmaankaa sen enempää tarvi keskustella. Tampereelta päin olen ja ventin käyttö yms. hallussa aikaa on wipeilyyn ja hermot ei mee helposti. ikää 18 vuotta ja aktiivinen peluri olen mukava heppu ei ota kaikkee tosissaa elikkäs ei oo sellanen kyrpä otta et tulee hirvee nerdrage jostai läpästä jota minusta heitetään yms. Parahin raidi aika 4-6 jälkee itellä mutta muihinki pystyy tarvittaessa venymään. Hyviä hiihtolomia porukoille jo etukäteen. Hyvää kuvaa saanu killastanne muutamien membereitte kanssa raideis ollu (Whakey.Surma) päälimmäisenä tulee mielee siel vähä Duelii tullu otettu Ruuren nimisen hepun kaa. Eipä tässä muuta toivottavasti ei tää teksti venähtäny että normaali ihminen tälläsen jaksaa ylipäätää lukee.
P:S Kaikki specit hallussa jos siihe on tarvetta. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry La Helmi 14, 2009 9:00 pm | |
| linkkiä geariin jäin kaipaamaan kyllä ite ainaki näin ensialkuun |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: z La Helmi 14, 2009 9:14 pm | |
| Jossain oon sua inspectaillu ja huomannu et sulla on ihan jees geari, mutta druirejahan meillä tosiaan on. Ainut specci millä voisin suositella sua tähän kiltaan ois kuutamopöllö koska niitä on vaan 1 killassa, mut Ruuren taitaa päättää tästä asiasta. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry La Helmi 14, 2009 9:16 pm | |
| Ihan jees apply, täytyy kurkkaa sitä sun gearias armorista viel. Yks juttu ois kysyttävää kun tuppaan tol altilla stälkkää tibulin mahtii, lähitkö sielt / kickattiinko vai mitäkö siel oli :p ? kun ventissä siel jotain susta puhuivat. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry La Helmi 14, 2009 9:17 pm | |
| Armory linkis ny feral geari pääl, mutta kuutamopöllönähän tämä herra olisi ilmeisemmin tulossa. Omasta puolestani voitaisiin ottaa toinen pöllö depsittään Ruurenin kanssa, mutta tästä asiasta päättää iso herra Ruureni vielä. Itteltä pojot näin alkuun. |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry La Helmi 14, 2009 9:27 pm | |
| kaikilla joilla on penis tässä killassa on pojot violta, ei ruveta sen varaan siis laskee |
|
| |
nicodeemus
Viestien lukumäärä : 208 Ikä : 36 Registration date : 02.01.2009
| Aihe: Vs: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry La Helmi 14, 2009 10:13 pm | |
| Oot varmaa raidannu enne wotlkii jotai kans? Kaipa sitä toinenki moonkini mahtuis... mehä ollaa aivan pulassa jos druuren vaikka sairastuu tai jotai... Ruureni saa päättää kuha tulee reissustansa. | |
|
| |
Saloniem Vierailija
| Aihe: Vs: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry La Helmi 14, 2009 10:31 pm | |
| Joo no siis Toi Tibulin mahti juttu oli jtn nii turhaa puolisen tuntii siel viihdyin oli sellsta selän takana puhuvaa porukkaa ja mitä siin G-chättiä kahtelin nii ei kovi vakuuttavalta touhulta näyttäny |
|
| |
Saloniem Vierailija
| Aihe: Vs: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry La Helmi 14, 2009 10:34 pm | |
| Nii tosiaa juu pöllönä kyl ois tulos tota tankki gearii olen tos keräilly tekemisen puuttee vuoksi ...siit se lähti kun voa:sta sattu tollanen valorous tippumaan...ja PvP:tä sillon tällöin meen tosiaa tol feralil |
|
| |
Ruuren Class Leader
Viestien lukumäärä : 24 Ikä : 114 Location : helsinki Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry Su Helmi 15, 2009 12:34 am | |
| Joo ehottomasti kiltaan! Oon nähnyt sut balancena ja geari oli lähes mun tasonen, muistaakseni. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry | |
| |
|
| |
| Terveppä terve. elikkäs Karvanen pöllö rekry | |
|