Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wow kilta @ mazrigos
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Retridin aply :)

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Kazaum




Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 04.09.2009

Retridin aply :) Empty
ViestiAihe: Retridin aply :)   Retridin aply :) EmptyTi Loka 06, 2009 8:18 pm

No terveppä terve!
Tässä on tämä vanha ja sama Kazaum Very Happy Very Happy
Elikkäs niinku tossa sanoi hahmon nimi on Kazaum retri/holy paladin ( olen vastikään saavuttanut myös def capin tank gearissa mutta hp on vielä aika heikko)
Tossa olis vähä armory linkkiä http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Kazaum en oo varma näkyykö siellä Hiilu vai dps geari onha kummassaki jonkun verra parantamisen varaa.
Raidauskokemust löytyy vain WotLK puolelt koska alotin juuri ennen sen tuloa pelaamaan ja Characterini oli vain 40 lvl ku se ilmestyi Very Happy . Eli oon vetäny OS 3D 10/25, Naxx 10/25 OS 10/25, VoA 10/25 EoE 10/25
Ulduar 10 olen clierannu Mimironiin asti (vanhan killan Arctican kanssa) 25 manis nyt ei kokemust oikein ole muuhun kuin Demolisheriin leviathanis Laughing ToC 10 oon pugaamal menny läpi ja 25 manis oon puginu kans mut gruupin dps ei valitettavasti riittäny saamaan Anubia alal=eli4/5 clierattu sieläkin. ToGC ei ole kokemusta vielä kummassakaan 10 tai 25 manis.
Kilta kiinnoistais koska vanhat killat ei ole juuri sanomisen arvoisia ja olis kiva saaha progressia ja raidata porukassa (Se et Reali on suomest on aivan imba juttu) Very Happy
Killasta "tunnen" Durmanin Narvixxin Pyrottajan tos oli kait kaikki saattaa olla viel joitakin muita
Elikkä vähäsen irl tietoi oon 13 vuotias Matias Ivalon kyläst Lapist ja tällä hetkellä WoWitan ihan hel****sti mitä koululta ja läksyilt ehin Very Happy Jääkiekkoa pelailen ja koulua käyn mut WoWi vaikuttaa kans aikatautauluihini aika paljon.
Elikkä multa löytyy VT sekä mikki.

No tällä kertaa yritin panostaa aplyyni. Lupaan lopettaa tämän aplyilyn koska niit on tullut jo aika monta Very Happy (ainakin muutamaksi kuukaudeks jos nyt en pääse) Very Happy

Kazaum
Kiitos kaikille lukeville rendeer
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Retridin aply :) Empty
ViestiAihe: Vs: Retridin aply :)   Retridin aply :) EmptyTi Loka 06, 2009 8:49 pm

Kiitos Kazaum applystä ja kiinnostuksesta kiltaamme kohtaan!

Se onkin jo kolmas, joten käsiä ylös! cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
Whakey
Class Leader



Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 05.01.2009

Retridin aply :) Empty
ViestiAihe: Vs: Retridin aply :)   Retridin aply :) EmptyTi Loka 06, 2009 9:10 pm

Retridin aply :) Shii
Takaisin alkuun Siirry alas
Kazaum




Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 04.09.2009

Retridin aply :) Empty
ViestiAihe: Vs: Retridin aply :)   Retridin aply :) EmptyTi Loka 06, 2009 9:28 pm

No, pitäähän se yrittää nyt ku oon kuullut et kiltaan tarvii Retri palaa aika kovasti Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Thenatar

Thenatar


Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 12.07.2009

Retridin aply :) Empty
ViestiAihe: Vs: Retridin aply :)   Retridin aply :) EmptyKe Loka 07, 2009 3:11 pm

Retripaloja tarvita pyhh ;p
Takaisin alkuun Siirry alas
Thrend
Class Leader



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 36
Registration date : 04.01.2009

Retridin aply :) Empty
ViestiAihe: Vs: Retridin aply :)   Retridin aply :) EmptyKe Loka 07, 2009 4:46 pm

Thenatar kirjoitti:
Retripaloja tarvita pyhh ;p
voitas me varmaan sut korvaa lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
Thenatar

Thenatar


Viestien lukumäärä : 11
Registration date : 12.07.2009

Retridin aply :) Empty
ViestiAihe: Vs: Retridin aply :)   Retridin aply :) EmptyKe Loka 07, 2009 10:26 pm

Mamma Threndi kiusaa :<<
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Retridin aply :) Empty
ViestiAihe: Vs: Retridin aply :)   Retridin aply :) Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Retridin aply :)
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Paladin aply
» Retri Paladin aply(taas)

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä :: Rekryyminen-
Siirry: