| Druidi looking for home [Accepted] | |
|
+4melkkor nicodeemus Whakey Edroht 8 posters |
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Edroht
Viestien lukumäärä : 1 Registration date : 24.08.2009
| Aihe: Druidi looking for home [Accepted] Ma Elo 24, 2009 9:05 pm | |
| Character
Juu moi. Characterin nimi on Edroht, resto droodi mainspekkinä ja offspekkinä on Feral tank, mutta se voi muuttua omien mielihalujen/tapeellisuuden vaatiessa. Armory:http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Edroht
Geari on sekotus Conqueror badgeja ulduar 10 mania ja naxx 25:ttä...Näistä paikoista taskuun onkin jäänyt vähän vaikka ja minkälaista gearia sekä kiitos emblemeiden/ToC pystyn viimeistelemään muutkin spekit noin viikon varoajalla siedettäviksi.
Restona: SP on 2126 ja manaregen 331mp5 castatessa.
Feral tankkina: 32k hp 26,5k armor 35,75% dodge 208 hitti
Professioneina on tällä hetkellä Engineering/herbalism joka luultavasti muuttuu inscriptioniksi tulevaisuudessa.
Altteja joiden nimi oisi mainistemisen arvonen olisi Zulvare (Blood dk) mutta en ole ajatellut sille mitään farmaria suurempaa tulevaisuutta. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Zulvare
Kokemus
Aloitin pelaamaan Wowin vanilla aikoihin mutta en sitten jaksanut tehdä mitään muuta kuin levelittää rogueni max leveliin (pääsi 70:een) jonka jälkeen kyllästyin noin vuoden ajaksi koko peliin. Raidikokemusta ei siis ole muuta kuin Wrathin ajoilta. Hahmon nimen ja serverin saatte selville juottamalla minut känniin.
Päihitettyinä ovat: Obsidian Sanctum 10/25 (yhdellä drakella molemmat parhaimmillaan) Naxx 10/25 Malygos 10 Ulduar 10 Mirmironiin asti
Ruudun takana
On tammikuun armeijaa työttömänä odotteleva 19 vuotias mies(poika?)henkilö. Asun Reisjärvellä ja takana onkin maineikas Reisjärven lukio.
Aikataulut ovat joskus vähän randomeja mutta ilmoitan ainakin päivän etuajassa jos en pääse tulemaan raideihin...Tällä hetkellä tosin peliaikaa on ihan mukavasti.
Muuta
Naxx 25:teen asti kaikki on pugattuja reissuja (lukunottamatta muutamaa pikkurunia naxx 10:ssä)
Malygoksen kävin sitä aikaisemman killan kanssa kaatamassa ja Ulduarin Mirmironiin asti olen käynyt vetämässä peräti kahdella killalla (juota minut känniin tarinoita).
Kiva olisi taas päästä raidaamaan oikein tosissaan ja se on kai mainitsemisen arvosta ettei bossissa wipeily haittaa minua ollenkaan. Mikki ja ventti on. | |
|
| |
Whakey Class Leader
Viestien lukumäärä : 185 Ikä : 28 Registration date : 05.01.2009
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] Ma Elo 24, 2009 10:00 pm | |
| kaunis apply mut en oo varma meijä healer tilanteesta. Muut päättäkööt | |
|
| |
nicodeemus
Viestien lukumäärä : 208 Ikä : 36 Registration date : 02.01.2009
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] Ma Elo 24, 2009 10:21 pm | |
| melkkorin ja mun pano! Messiin imo. | |
|
| |
melkkor
Viestien lukumäärä : 10 Registration date : 18.01.2009
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] Ma Elo 24, 2009 10:23 pm | |
| Edroht on hieno mies. Saatte siit melkee mun verose horon tänne. Sil on kivan tiukka peppu | |
|
| |
Shakaali
Viestien lukumäärä : 163 Ikä : 32 Location : Helsinki Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] Ma Elo 24, 2009 10:37 pm | |
| | |
|
| |
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] Ti Elo 25, 2009 8:13 am | |
| *psst*predatoryinstinctsonpuhtaastikisutalentti*/psst* *psst*laitatilalleimpmangle*/psst* |
|
| |
nicodeemus
Viestien lukumäärä : 208 Ikä : 36 Registration date : 02.01.2009
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] Ti Elo 25, 2009 9:47 am | |
| tää mies o nii kaunis et teijä o pakko invaa kiltaa vaik mikä ois | |
|
| |
Solid
Viestien lukumäärä : 40 Registration date : 15.03.2009
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] Ti Elo 25, 2009 5:07 pm | |
| | |
|
| |
Loltra loltrollpatrol
Viestien lukumäärä : 60 Ikä : 33 Location : Espoo Registration date : 07.03.2009
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] Ti Elo 25, 2009 6:35 pm | |
| mitä tähän nyt restona voin lisää että en tiiä ton kärsän laidasta atm joten mä oon ollu ainut aktiivinen resto druidi kyllä mulle toinen puu kaveriksi kelpaa. plussaa tulee toki jo siitäkin että se on nicon ja melkkorin shared hoito | |
|
| |
Miestenmies
Viestien lukumäärä : 144 Ikä : 29 Location : Kervå Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] Ti Syys 01, 2009 10:25 am | |
| Joo, kiltaan vaan. Whispaa jollekin inviä varten, ellet ole sitä jo tehnyt.
Lukitsen tämän! | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Druidi looking for home [Accepted] | |
| |
|
| |
| Druidi looking for home [Accepted] | |
|