Maggara Vierailija
| Aihe: Fire mage Apply: To Kesä 25, 2009 7:36 pm | |
| Okei eli oon Ari, Klaukkalasta... Ikää vain 14 Etin aktiivista pve kiltaa joka raidaa Ulduaria säännöllisesti TBC raidi kokemusta on Maggy Gruul Kara SSC Armory linkki : Ulduarista oon vaa kaatanu kyl 7/14 mut tiiän taktiikat loppuihi |
|
Vieraili Vierailija
| Aihe: Vs: Fire mage Apply: To Kesä 25, 2009 7:45 pm | |
| Hyvin panostettu aikaa ja vaivaa applyyn.... |
|
Maggara Vierailija
| Aihe: :O To Kesä 25, 2009 7:47 pm | |
| Joo tiiän tein ton vähä hosumal... |
|
Maggara Vierailija
| Aihe: Applyn pidennys :O To Kesä 25, 2009 7:53 pm | |
| Okei okei... Miks haluun joinaa Realignmentii? -Koska oon kuullu et ootte skillei raidaamises ja haluisin saada lisää kokemusta Ulduarist Millaine persoona olen? -En ainakaa mikää angstaava junnu joka vittuilee kaikille suht sosiaalinen Aikaisempia kiltoja? -Migrasin just tälle servulle pari viikkoo sitte eli oon ollu vaa "Hell Guards":is Aktiivinen? -Kyllämä raideihin pyrin aina osallistumaan. Kuten huomaatte oon aika nuori, joten mul o jäkättävä mutsi Riittääks tää viel? |
|
Whakey Class Leader
Viestien lukumäärä : 185 Ikä : 28 Registration date : 05.01.2009
| Aihe: Vs: Fire mage Apply: To Kesä 25, 2009 7:58 pm | |
| | |
|
Thrend Class Leader
Viestien lukumäärä : 60 Ikä : 36 Registration date : 04.01.2009
| Aihe: Vs: Fire mage Apply: To Kesä 25, 2009 8:18 pm | |
| olis ollut todella kivaa jos olisit panostanut alunperin siihen aplyyn etkä moneen postaukseen pistäny osia siitä, antaa meinaan vähän huonon kuvan tekijästä. - Maggara kirjoitti:
Millaine persoona olen? -En ainakaa mikää angstaava junnu joka vittuilee kaikille suht sosiaalinen
niinhän ne melkein kaikki sanoo sen näkee sit vasta raideilla (nothing personal), mut sanoisin et tärkeempi kysymys olisi, oletko retardi? talenteista en sano mitään, kun en omista magea (ainakaan korkee levusta ), geari oli aika ok - Maggara kirjoitti:
Ulduarista oon vaa kaatanu kyl 7/14 mut tiiän taktiikat loppuihi
niin joo 10manissa, ei ollu kun 1kpl bosseja 25manissa sulla kaadettuna. mut kyl plussan puolelle jää, kun on sentään jotain kokemusta uldusta. mun puolesta trialiks, katotaan mitä tulee. Threndi kuittaa EDIT: ja whakey ei lukottele viel, ois kiva kuulla mitä muut kiltalaiset sanoo
Viimeinen muokkaaja, Thrend pvm To Kesä 25, 2009 8:22 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
Whakey Class Leader
Viestien lukumäärä : 185 Ikä : 28 Registration date : 05.01.2009
| Aihe: Vs: Fire mage Apply: To Kesä 25, 2009 8:21 pm | |
| - Thrend kirjoitti:
- olis ollut todella kivaa jos olisit panostanut alunperin siihen aplyyn etkä moneen postaukseen pistäny osia siitä, antaa meinaan vähän huonon kuvan tekijästä.
- Maggara kirjoitti:
Millaine persoona olen? -En ainakaa mikää angstaava junnu joka vittuilee kaikille suht sosiaalinen
niinhän ne melkein kaikki sanoo sen näkee sit vasta raideilla (nothing personal), mut sanoisin et tärkeempi kysymys olisi, oletko retardi?
talenteista en sano mitään, kun en omista magea (ainakaan korkee levusta ), geari oli aika ok
- Maggara kirjoitti:
Ulduarista oon vaa kaatanu kyl 7/14 mut tiiän taktiikat loppuihi
niin joo 10manissa, ei ollu kun 1kpl bosseja 25manissa sulla kaadettuna. mut kyl plussan puolelle jää, kun on sentään jotain kokemusta uldusta.
mun puolesta trialiks, katotaan mitä tulee.
Threndi kuittaa Aktiivinen? -Kyllämä raideihin pyrin aina osallistumaan. Kuten huomaatte oon aika nuori, joten mul o jäkättävä mutsi ei. Lukko | |
|
Solid
Viestien lukumäärä : 40 Registration date : 15.03.2009
| Aihe: Vs: Fire mage Apply: Su Kesä 28, 2009 8:08 am | |
| mä löysin tähän sellasen hyvän termin mut se pääs unohtuu mysteerisesti.. anyway en tiedä minkä takia oot tuhlannu yhen talentin dragon's breathii vaik sille ois hyödyllisempääki käyttöö ja jos en väärin huomannu oot engineeri joten kannattas varmaa laittaa engineeringin hyperspeed accelerator hanskoihi? ikävä kyllä, hylään hakemuksen ku meidän raidi ajat on myöhään ja ku porukka virittäytyy takas lomilta nii ois tarkotus raidaa kaavan mukaan.. kysästään nyt vielä jos sutisen eväät on samaa mieltä | |
|
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fire mage Apply: | |
| |
|