Class(race):Orc Shaman
Gear(armorylink):
Raidauskokemus:PreTbc: En oikein raidaillut yhtään ennen kuin sain dingattua lvl70, mutta ajan kanssa tuli vedettyä molemmat AQ:t, ZG, Onyxia, MC.
TBC: Karazhan, ZA, BT, Gruul's Lair, Hyjal Summit, SSC.
WOTLK: OS10/25, Naxx10/25, VoA10/25+Emalon, EoE10/25, Ulduarista on vain pari pomoa alas.
Aiemmat killat: Tibulin Mahti, Inhumane, Forbidden
Tunnetko ketään Realignmentista? Scofieldzin tunnen irl.
Miksi haluat Realignmenttiin? Perustele hyvin. Koska haluan päästä aktiiviseen raidaus kiltaan.
Tykkäätkö pelata classiasi?
No tottakai! en ole pelannut mitään muuta paljon kuin shamaania koko aikana mitä olen wowia pelannut.
Millainen kone sinulla on eli lagaatko?
Kone on ihan hyvä eli ei lagaa, itse saatan kyllä välillä lagittaakkin (ainakin perjantaisin).
Oletko hyvännäköinen omasta mielestäsi? Entä muiden?
Suomen huippumalli, muiden mielestä... en edes sano
Missä asut, kuinka wanha olet, oletko tyhmä, ärsyttävä tai muuten vaan vittumainen vaikket sitä itse huomaa? No 16-vuotta olen. Asun Lieksassa ja käyn ammattikoulua ensimmäistä vuotta. En ole tyhmä ainakaan selvinpäin. Osaan olla myös vittumainen ja ärsyttävä jos sitä vaaditaan, mutta en yleensä puhukkaan jos ei ole aihetta siihen.
Miten/mistä kuulit Realignmentista?
Trade channelilta, ja kavereiltakin olen kuullut.
Muuta:
Dual spec löytyy ja toisena siinä on resto, mutta resto geari ei ole mikään paras tällä hetkellä.
Eipä tässä sitten muuta sanomista olekkaan.. jos jotain uupui tosta niin kyselkää
Forbista sain kickit sen takia koska ei raidaus oikein napannut silloin mutta aina voi yrittää uudelleen
Ja tämä apply on sama minkä tein Forbiddeniin mutta vähän muokatumpi
Kyselkää jos jotain jäi uupumaan tästä...........
Terveisin: Darthvaderz