IRLPahoittelen nyt ekaks että on 18v
poika ku luin että tyttöjä haluisitte raidaamaan. Asun Helsingissä ja käyn lukioo josta on se puol vuotta jäljellä! Harrastan kitaran__soittoa ja kesällä purjelentoa, joka on jäänyt nyt vähä vähemmälle. Juon paljon kahvia eli focus pysyy yllä vaikka raidi menisi myöhään!
Pe/la en loggaa (la kuoriutuu mysterious egg, sen avaan!) koska vaikka oon varmaa pussannut enemmän poikia, mulla on tyttösytävä
aika hyvin hoidettu eiks?
KokemusVanillaa en pelannut yhtään, vaan tulin TBC:n loppuun (ennen nerffii!) ja raiadsin kara/za
WoTLK naxx hc /maly normal /ulduar normal 7/14 (siege/ante) /os 1d/ VoA ja VoE, jota en oo HC:na pugittanu.
Tuun raidiin ajoissa ja valmiina enkä käy röökillä/saunassa/auttamassa äitiä tai siskoa (en polta, en käy saunassa, olen talon äijä).
Osaan hyödyntää skillejä ihan fine eli facerollin lisäks osaan käyttää tottia.
I know that PVE is hard and you shouldn't stand in the fire.
Ventti löytyy ja osaan puhua, juttua lähtee toisinaan enemmän ja toisinaan vähemmän mutta en häpeä ääntäni!
PvP:tä en pelaa hyi vittu :[, jos ihastun johonki kivaan jäbään ni voin senkaa pelaa alle 1200 ratingil 4fun!
Tiedän että elitistjerks.com on olemassa ja hyödynnän sitä.
ROGUE RUXONIarmory on atm down mut
Jos proffuista on kii ni JC:n voin levelaa kuhan saan rahat AH:sta ja OH:n voin laittaa sen berserkerin kanssa. Voin vaikka siitä alottaa
Ruxon is AFKPerjantai/lauantai. Jos tulee uutta contenttia ni lintsaan kyllä koulusta/töistä/tytöltä. Ymmärsin että teidän raidit alkaa kuudelta, se on loisto aika mut tarkottaa sitä että en ehkä jonaki viikonpäivänä ehdi raidiin ettei tyttöystävä suutu! Lähen kans tän kuun lopussa viikoks turkkiin ja tuun kesäkuun 7.6 (19v!). Eli kerron siis myös millon oon poissa.
Expansion setHaluun teille koska en jaksa euroja ja niiden paskaa huumoria. Sen perusteella mitä oon stalkannu teidän sivuu ni vaikuttaa paljon asiallisemmalta. Tääl kehdataa vittuilla! En pidä itteeni vittupäänä enkä avaudu kellekkää jollei se oo täys retardi.
KUVAAAAAAAA TULEEE meitsi jurisa16v!
meitsi selvänä18v!