Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wow kilta @ mazrigos
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Warlock apply

Siirry alas 
+5
Ruxon
Whakey
Murha
Sitrus
elpeevee
9 posters
KirjoittajaViesti
elpeevee




Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 34
Location : Lohtajan kuningaskunta
Registration date : 06.09.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Warlock apply   Warlock apply EmptySu Syys 06, 2009 10:16 pm

Moro

Charinfo
Eli minulla on 80 lvl Warlock nimeltä Giraffa (tulee kirahvista eli Giraffa camelopardaliksesta). Geari on aika lailla naxx 25:sta ja vähän parempaakin löytyy gearia löytyy. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Mazrigos&n=Giraffa siinä on armory linkki. Professionelta oon Tailoring ja Enchant. speccinä käytän destroa ja pvp spec löytyypi myös ja sekin sattuu olemaan destro. Tämän tyypin alotin sillon ko tuli TBC ja hiiitaasti, sitte tuli wotlk ja sain levuttaa vähän lisää kunnes sitte sain vihdoin ja viimein levutettua loppuun eli 80 lvl. Minulla ei sitte ole muita 80 lvl altteja että tykkään pelata tällä lockilla ja siihenpäs tämä on jäännykki.

Raidaus
Raidauksessa mää oon aika lailla uusi tulokas... Naxx ja voa ja os on tuttuja ja kaks ekaa bossia ulduar 10:stä mutta siittä eteenpän ei juurikaan kokemusta ole ja muutenkin wowi tietämys ei ole mitään huimaa. Kuitenkin olen nopea oppimaan ja innokaskin jos sille päälle sattuu ja hyvin menee. Tämän takia minua saa neuvoakkin Razz

eli:
Naxxramas= 25/10 Clear
Sartharion= 25/10 Clear ilman drakeja
Ulduar= Flame Leviathan + Razorscale slayed

ei tuossa mitään huimia suorituksia ole mutta onpas jotain

IRL
Noh jos nyt ittestä jotain pitäs sanoa niin, minoon 19 vuotias. Odottelen että tammikuussa alkais armeija ja sitte opiskeleen, että sielläkin mahtaa keretä pelaan. Harrastelen kaikkia turhaa mm. tanssimatolla tanssimista ja noh jonnin sortin hyppimistä ja loikkimista ym. turhaa.

Muuta

En tosiaan ole ollu missään isommassa raidi killassa koskaan mutta kertahan se ois ekakin ja näitä aplyja ei ole tullu tehtyä yhtään Very Happy


Viimeinen muokkaaja, elpeevee pvm Su Syys 06, 2009 10:43 pm, muokattu 1 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Sitrus

Sitrus


Viestien lukumäärä : 7
Registration date : 22.08.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptySu Syys 06, 2009 10:18 pm

Miksi 23haste viitassa vaikka tailoring 449? PvP geari päällä, mutta sockettaako lockit tosissaan spirittiä? Surprised
Takaisin alkuun Siirry alas
elpeevee




Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 34
Location : Lohtajan kuningaskunta
Registration date : 06.09.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: noh... =P   Warlock apply EmptySu Syys 06, 2009 10:22 pm

Tällä hetkellä siinä näköjään näkyy tuo pvp geari ko oon nyt pvp:tä vääntäny ahkeraan mutta pitäs logata ulos että näkyypi raid geari ja spiritti antaapi lisää spellpowaa fel armoryon kautta että se on sellanen kiva lisä.

Edit. Tosiaan kiitos ko huomautit tuosta cloackista ko en huomannukkaan että tuolla mun tailoringissa oli parempi Very Happy tätä tarkotinkin sillä että saa neuvoa!
Takaisin alkuun Siirry alas
Murha

Murha


Viestien lukumäärä : 85
Registration date : 04.01.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 10:59 am

Mistä näitäkin lokkeja oikein sikiää? :<
Takaisin alkuun Siirry alas
Whakey
Class Leader



Viestien lukumäärä : 185
Ikä : 28
Registration date : 05.01.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 1:01 pm

Meillä on tällähetkellä tarpeesti aktiivisia ja osaavia lokkeja. Minä sanon ei

(mielipiteeni ei edusta kaikkia ;P)
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruxon




Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 15.05.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 1:06 pm

pitäs käydä ostaa lentsika mut en oo ihan varma vielä asiasta. Meillä on btw 2 aktiivista nekrofiiliä lälläslää pitäskö? olis tylyy/ikävää jos otettais mut ei sit pääsis raideille Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
elpeevee




Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 34
Location : Lohtajan kuningaskunta
Registration date : 06.09.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 2:09 pm

Puntarointia puntarointia Smile Toki minä ymmärrän jos en satu kiltaan pääsemään ja eipä mää sen takia varmastikkaan itsariakaan tee... mitä nyt ehkä jalat saattasin murtaa ja off the road viiltoja saattais löytyä ranteesta mutta ei sen vakavempaa Very Happy Toki mää sitten voin mennä meän kavereitten perustaman pikku kiltaan takasi kitumaan kun mistään ei tule mitään I love you
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruxon




Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 15.05.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 2:18 pm

Hahah oliks sul ruotsin kuuntelu tänään ku noi sarkastisesti vastasit Very Happy? Lopulline päätös on "Miestenmies" nimisellä sankarilla, Warlock CL. Must kyse on nyt siitä että otetaanko sut vaikka et sais varmaa raidipaikkaa ku suht tiivis core tällä hetkellä ja ikävästi(?) noita penkinlämmittäjiäkin on. Sopivasti letkeelt vaikutat kyl
https://www.youtube.com/watch?v=rz1osFzKp4M&feature=quicklist harvoin löytää muute tällasii helmii ku Juju
Takaisin alkuun Siirry alas
elpeevee




Viestien lukumäärä : 4
Ikä : 34
Location : Lohtajan kuningaskunta
Registration date : 06.09.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 2:25 pm

Joo ei ollu onneksi ruotsinkuuntelua ole ollu. Ne on toistaseksi mun osalta ohi ellei sitte ammattikorkessa tule jotain kuunteluita.
Mjoo tuo Miestenmies vähän mua ehotteli ja mainosteli tätä kiltaa siinä kö satuin huomaavan niitten juttelun. Mutta saa se nyt sitte lopullisen päätöksen tehdä. Eikä oikeen tuo räppi ole mun musaakki tyyli... kaikki muut kyllä menee ja sellanen rappi jossa ei lauleta eli noh onko se enään sitte ees räppiä? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruxon




Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 15.05.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 2:31 pm

mm paskaa räppii kyl löytyy vaiks millä mitalla mut jos lyriikat iskee ni sitäki kuuntelee mielellää
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 2:57 pm

Miestenmies antaa äänensä. 3 Aktiivista _raidaustaitoista_ lokkia olis kait hyvä olla.

Trialiksi ineen ja potkitaan vittuun jos ei miellytä? Heitän pallon Nihilistille, meidän (mun) kruunaamalle wlock classleaderille \o/
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 3:12 pm

Mielivaltaisesti invasin jepen kiltaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
nicodeemus




Viestien lukumäärä : 208
Ikä : 35
Registration date : 02.01.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 3:38 pm

miestenmies...
Takaisin alkuun Siirry alas
Ruxon




Viestien lukumäärä : 18
Registration date : 15.05.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 3:52 pm

miitis nähään...
Takaisin alkuun Siirry alas
Loltra
loltrollpatrol



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 32
Location : Espoo
Registration date : 07.03.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 4:04 pm

NII VITTU
Takaisin alkuun Siirry alas
Ninil
Class Leader



Viestien lukumäärä : 5
Location : Hyvä kysymys
Registration date : 12.01.2009

Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply EmptyMa Syys 07, 2009 8:50 pm

Ruxon kirjoitti:
Hahah oliks sul ruotsin kuuntelu tänään ku noi sarkastisesti vastasit Very Happy? Lopulline päätös on "Miestenmies" nimisellä sankarilla, Warlock CL. Must kyse on nyt siitä että otetaanko sut vaikka et sais varmaa raidipaikkaa ku suht tiivis core tällä hetkellä ja ikävästi(?) noita penkinlämmittäjiäkin on. Sopivasti letkeelt vaikutat kyl
https://www.youtube.com/watch?v=rz1osFzKp4M&feature=quicklist harvoin löytää muute tällasii helmii ku Juju

Wat wat wat wat? mitä kusetusta täällä harrastetaan? Tietääkseni Meikä on CL ainaki tähä asti ollu ja toi miestenmies on vaa tommonen släky
Ja toinen Tost applyst sanon että ei vaikka ootte invannu jo.
lainaten sitrusta
1. mitä vittuu sä teet pure spirit gemeil kerroks sää mullekki? "spiritti antaapi lisää spellpowaa fel armoryon kautta että se on sellanen kiva lisä. " niin ehkä antaa vähän. 16spirit = 6.2sp, 9sp 8 spirit = 12.1sp, eli jäät häviölle 5.9sp.
2. Nää sun gemit yleisesti(ja hanska encha). Sholet. 8sp 7hit, Belt 16hit ja bootsit 20hit, hanskois 20hit encha. sul on 378 hittii
ja chestist puuttuu encha?
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Warlock apply Empty
ViestiAihe: Vs: Warlock apply   Warlock apply Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Warlock apply
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Apply: Warlock
» Warlock apply
» Warlock kiltaa etsimässä[Hakemus Hylätty]
» Paladin apply
» Ele shamppu apply

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä :: Rekryyminen-
Siirry: