Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Wow kilta @ mazrigos
 
PääsivuPortaaliLatest imagesHakuRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Elemental shaman apply

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
Darthvad
Vierailija




Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:31 pm

Class(race):Orc Shaman

Gear(armorylink):

Raidauskokemus:PreTbc: En oikein raidaillut yhtään ennen kuin sain dingattua lvl70, mutta ajan kanssa tuli vedettyä molemmat AQ:t, ZG, Onyxia, MC.
TBC: Karazhan, ZA, BT, Gruul's Lair, Hyjal Summit, SSC.
WOTLK: OS10/25, Naxx10/25, VoA10/25+Emalon, EoE10/25, Ulduarista on vain pari pomoa alas.

Aiemmat killat: Tibulin Mahti, Inhumane, Forbidden

Tunnetko ketään Realignmentista? Scofieldzin tunnen irl.

Miksi haluat Realignmenttiin? Perustele hyvin. Koska haluan päästä aktiiviseen raidaus kiltaan.

Tykkäätkö pelata classiasi?
No tottakai! en ole pelannut mitään muuta paljon kuin shamaania koko aikana mitä olen wowia pelannut.

Millainen kone sinulla on eli lagaatko?
Kone on ihan hyvä eli ei lagaa, itse saatan kyllä välillä lagittaakkin (ainakin perjantaisin).

Oletko hyvännäköinen omasta mielestäsi? Entä muiden?
Suomen huippumalli, muiden mielestä... en edes sano Very Happy

Missä asut, kuinka wanha olet, oletko tyhmä, ärsyttävä tai muuten vaan vittumainen vaikket sitä itse huomaa? No 16-vuotta olen. Asun Lieksassa ja käyn ammattikoulua ensimmäistä vuotta. En ole tyhmä ainakaan selvinpäin. Osaan olla myös vittumainen ja ärsyttävä jos sitä vaaditaan, mutta en yleensä puhukkaan jos ei ole aihetta siihen.

Miten/mistä kuulit Realignmentista?
Trade channelilta, ja kavereiltakin olen kuullut.
Muuta:

Dual spec löytyy ja toisena siinä on resto, mutta resto geari ei ole mikään paras tällä hetkellä.

Eipä tässä sitten muuta sanomista olekkaan.. jos jotain uupui tosta niin kyselkää

Forbista sain kickit sen takia koska ei raidaus oikein napannut silloin mutta aina voi yrittää uudelleen Smile


Ja tämä apply on sama minkä tein Forbiddeniin mutta vähän muokatumpi Smile

Kyselkää jos jotain jäi uupumaan tästä...........

Terveisin: Darthvaderz
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:33 pm

Mäniköhä tuo ny iha oikein o.o
Takaisin alkuun Siirry alas
Loltra
loltrollpatrol



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 32
Location : Espoo
Registration date : 07.03.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:36 pm

hienosti kopioitu forbin rekrykaava kekseliäs ihminen kyllä kyllä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:37 pm

Armorylink kusee niinkuin 90% porukasta :p

Ihan ok geari U10:iin. Me ollaan vähän "kesätauolla", GL kesälomalla ja osa porukasta ties missä, kesän loputtua taas aktiivisempana. Ollaan nyt raidattu VoA ja U10 joka resetillä yleensä keskiviikkoisin mielialan mukaan.
Mitäpä killan shammy sanoo?
Takaisin alkuun Siirry alas
Loltra
loltrollpatrol



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 32
Location : Espoo
Registration date : 07.03.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:37 pm

ja kuulin villii huhuu Kavulta ja Mathsulta ett oot joku ninja??
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:38 pm

jaa-a jotenki arvasin että heti tulee puheeks tuo ''ninja'' systeemi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Loltra
loltrollpatrol



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 32
Location : Espoo
Registration date : 07.03.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:40 pm

no sitä sattuu ku ei käytä hattuu. eiks se ollu hattu?
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:41 pm

Kyllähän se oli se hattu Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:43 pm

Viitsitkö valoittaa? Toisaalta U25 kamat menee DKP:lla joten niitä on vaikea ninjata.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 7:58 pm

Noh. Aletaampas sitten stooria heittää.


Kaikki tuo ''ninja'' hommelit alko siitä kun killan kanssa oltiin heittämässä naxx25 runnia niin muuten hyvin, mutta KT:n jälkeen rupesi niitä ongelmia sitten tulemaan...

Noh.. killan DKP systeemi vissiin oli kaiketi mennyt sekaisin joten minulla näytti että minulla ois ollut eniten DKP:ta siihe Protector helmiin, noh sitten alkoi se pidaaminen siihen. Toinen henkilö pidasi niin paljon kuin oli hänellä DKP:ta ja mulla näytti olevan enemmän joten pidasin kaikki mitä multa löytyi, ja sitten ML heitti sen helmin mulle kun voitin sen helmin pidillä... Ja sitten sen jälkeen rupesivat sanomaan että on jtn häikkää dkp systeemissä, että minulla ei ole niin paljo dkp:ta mitä näytti olevan. Sitten alko sota siitä että tickettaanko sen helmin vaiko en... noh... en kuitenkaan ticketannu sitä helmiä joten siinäpä se sitten suurinpiirtein on..
Takaisin alkuun Siirry alas
Miestenmies

Miestenmies


Viestien lukumäärä : 144
Ikä : 28
Location : Kervå
Registration date : 04.01.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 8:01 pm

Täältä thumbs up, jos johto/dkp failaa niin ei se täysin pelaajan vika ole.
Takaisin alkuun Siirry alas
Loltra
loltrollpatrol



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 32
Location : Espoo
Registration date : 07.03.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTo Kesä 11, 2009 8:03 pm

njaa kyl pitää sen verran reilu olla jos systeemit kusee ni tickettaa hatun
mut np ei mul uutta jäsentä mitään vastaankaan ole
Takaisin alkuun Siirry alas
Thrend
Class Leader



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 36
Registration date : 04.01.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyLa Kesä 13, 2009 9:19 pm

maaku taitaa släkkää kun ei vastaa Very Happy

tekniikka on nykyään aika haavoittuvaista sano, hieno pohja sun aplyssä muuten lol!
Takaisin alkuun Siirry alas
maaku




Viestien lukumäärä : 2
Ikä : 38
Registration date : 06.03.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptySu Kesä 14, 2009 2:31 pm

Juu sori for tha släck. Tuossa tullut nautiskeltua irl huumasta Razz

Pakko sanoa tähän alkuun että tuo apply pohja on yks surkeimmista mitä oon killoilla nähny, imo.

Mutta mutta... kamojen puolesta nyt ainakin voisi ottaa näin kesäduunariks. Kesän jälkeen kun ihmiset ovat lupailleet palata koneen ääreen, niin voi tuo raidi paikka kyllä lähteä pois alta.

trialiks vaan.. kattoo sitten kesän jälkeen mikä on pössis
Takaisin alkuun Siirry alas
Thrend
Class Leader



Viestien lukumäärä : 60
Ikä : 36
Registration date : 04.01.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTi Kesä 16, 2009 10:17 am

maaku kirjoitti:
Juu sori for tha släck. Tuossa tullut nautiskeltua irl huumasta

jaa ettei humalasta? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Vieraili
Vierailija




Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTi Kesä 16, 2009 10:45 am

Kovasti se yritti, muttei onnistunut. Itse kuittasin Maakunkin puolesta drunken Sleep Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Kerttuli

Kerttuli


Viestien lukumäärä : 55
Registration date : 04.01.2009

Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply EmptyTi Kesä 16, 2009 3:38 pm

Miestenmies kirjoitti:
Armorylink kusee niinkuin 90% porukasta :p
Ihan näin btw itsekään en pystynyt vieras tunnuksilla linkata armorya (enkä mitään muutakaan) kun joskus kauan sitten kokeilin...
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Elemental shaman apply Empty
ViestiAihe: Vs: Elemental shaman apply   Elemental shaman apply Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Elemental shaman apply
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-
» Ele Shaman Apply
» Apply (ench shaman)
» Apply (ench shaman)[hylätty]
» Enha shaman [Hylätty]
» Hunter apply

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
 :: Yleistä :: Rekryyminen-
Siirry: